Drive Greater Business Value from Modern Cash-Flow and Payments with Intelligent Invoice Processing

Drive Greater Business Value from Modern Cash-Flow and Payments with Intelligent Invoice Processing

Keys to streamline accounting processes to prioritise customer experiencenIn June of 2019, Gartner reported that the Intelligent Document Processing market could be expected to grow up to 80 percent in two years. Since the global pandemic began, the appetite for paperless processing has only grown. But digitising paper assets is only the beginning of transformation. Many corporate Finance & Accounting organisations are now rethinking the way they are processing their newly digitised content.

Keys to streamline accounting processes to prioritise customer experience

In June of 2019, Gartner reported that the Intelligent Document Processing market could be expected to grow up to 80 percent in two years. Since the global pandemic began, the appetite for paperless processing has only grown. But digitising paper assets is only the beginning of transformation. Many corporate Finance & Accounting organisations are now rethinking the way they are processing their newly digitised content. In Accounts Payable, employees spend almost 25 percent of their time dealing with invoice processing mishaps.* By chaining together document scanning, capture, workflow, and intelligence, Accounting has a tremendous opportunity to transform. This report, produced by SSON and sponsored by ABBYY, provides the following guidance:
  • What are the common pain points of paperless technology
  • How Intelligent Document Processing addresses those pains
  • How shifting repetitive work from employees to bots can make businesses more customer-centric
  • Detailed case studies of how organisations have succeeded with this approach in Finance & Accounting
Just fill in the form to download the report in English. [maxbutton id="12" url="https://form.cmweb.nl/cm-payments-intelligent-invoice-processing" text="Vraag hier uw gratis download op" ]
9 stappen om digitale transformatie in de praktijk te brengen

9 stappen om digitale transformatie in de praktijk te brengen

De drang om te innoveren wordt steeds kleiner omdat veel organisaties het gevoel hebben digitale transformatie wel goed geregeld te hebben. Maar hoewel digitalisering toeneemt, ontbreekt het geregeld aan daadwerkelijke transformatie van de business. Een stappenplan om de digitale ambities concreet naar resultaten te brengen.

Dit zijn de boekwinnaars van het IT Vision-onderzoek

Dit zijn de boekwinnaars van het IT Vision-onderzoek

Tien deelnemers van het jaarlijkse IT Vision-onderzoek ontvangen Hét managementboek voor digitale transformatie voor hun deelname. De winnaars zijn bekend.

De invloed van finance op de digitale transformatie

De invloed van finance op de digitale transformatie

We leven in een tijdperk waarin technologie steeds meer bepaalt hoe we leven, (samen)werken en zakendoen. Door de inzet van nieuwe technologie ontstaan nieuwe businessmodellen en ontstaat de mogelijkheid om (financiu00eble) processen efficiu00ebnter en effectiever in te richten. Finance heeft een goede uitgangspositie om een belangrijke rol te spelen in de digitale transformatie. Traditionele finance activiteiten worden verder geautomatiseerd en gerobotiseerd, waardoor finance meer tijd heeft voor data analytics en strategische besluitvorming.

Modernizing the Office of the CFO

Modernizing the Office of the CFO

De huidige marktomstandigheden laten een ongekende uitdaging zien, met name gericht op het zakelijke herstelvermogen. Technologie is cruciaal om een modern financieel systeem op te zetten. Deze recent uitgebrachte Engelstalige infographic van IDC geeft een heldere weergave van hoe CFO's tegen "het nieuwe normaal" aankijken en gaat in op: Pijnpunten voor de CFO Digital First Strategy

Shutterstock

ICT is pas de láátste stap van digitale transformatie

Om een datagedreven organisatie te worden, is het vooral belangrijk dat een bedrijf kijkt naar wat het uiteindelijk wil zijn. Medewerkers van verschillende afdelingen werken hecht samen aan die verandering. ICT is de uiteindelijke enabler en pas de laatste stap, legt consultant digitale transformatie Sander Jansen uit.

4 obstakels voor digitale transformatie en hoe je deze aanpakt

4 obstakels voor digitale transformatie en hoe je deze aanpakt

De status van de digitale transformatie van de financiële functie blijkt minder vergevorderd te zijn dan gedacht of gehoopt. De onderzoekers gaan nu in op de obstakels die financiële functies tegenkomen tijdens hun digitale transformatie, en zij bespreken hoe deze obstakels effectief aangepakt kunnen worden.

Onderzoek laat innovatiekloof in financiële teams zien

Onderzoek laat innovatiekloof in financiële teams zien

De digitale transformatie binnen financiële afdelingen van Nederlandse bedrijven is topprioriteit (48,6 procent). Voor ruim één op de drie werknemers is dit ook merkbaar, want 36 procent vindt dat de afdeling de digitalisering leidt. Dit blijkt uit onderzoek van DirectResearch onder 1.036 werknemers in opdracht van fintechbedrijf Pleo. Desondanks is er nog werk aan de winkel voor financiële teams in de verdere digitalisatie en innovatie op de afdeling. Zo ziet slechts 11 procent dat hun financiële collega's op basis van data zakelijke beslissingen nemen.

Financials geïnteresseerd in AI, maar toepassingen zijn schaars

Financials geïnteresseerd in AI, maar toepassingen zijn schaars

Hoewel financieel professionals vinden dat AI waarschijnlijk een grote rol gaat spelen voor hun werkzaamheden, heeft maar een klein deel van de professionals daadwerkelijk in gebruik. Dat blijkt uit de nieuwe Fintech Barometer van Onguard.

De controller in beweging: navigeren in een veranderende wereld

De controller in beweging: navigeren in een veranderende wereld

De snel veranderende en complexere wereld vraagt om een anders georiënteerde controller. Ivo De Loo, hoogleraar Management Accounting & Control aan Nyenrode Business Universiteit, vertelt hoe die controller eruitziet.

Business agility: Sneller en effectiever reageren door de klant centraal te stellen

Business agility: Sneller en effectiever reageren door de klant...

Zoals de coronacrisis maar weer eens heeft laten zien moet organisaties flexibel en wendbaar zijn. Dat is belangrijk voor klantgerichte productie en dienstverlening, maar ook voor innovatie of nieuwe verdienmodellen om snel op veranderingen te kunnen reageren. Tegen deze achtergrond hebben organisaties in hoog tempo agile werken omarmd en het gedachtegoed in hun bedrijfsvoering ondergebracht.

Digitale transformatie als een nieuwe manier van werken

Digitale transformatie als een nieuwe manier van werken

Digitale data en technologieën geven organisaties nieuwe mogelijkheden om waarde te creëren voor klanten en medewerkers. Wat staat de controller nu precies te doen? Digitale transformatie is geen project met een kop en een staart, maar een nieuwe manier van werken, zegt Frieda van Belle, strategie- en transformatieadviseur en docent aan de Universiteit van Amsterdam.

3 routes naar meer IT-tevredenheid en digitale transformatie

3 routes naar meer IT-tevredenheid en digitale transformatie

Digitale transformatie zorgt dat organisaties relevant blijven voor hun doelgroep. Analyse door de RUG toont aan dat de route naar succes duidelijk kan verschillen: ieder moet uitvinden welke route het meest doelmatig is naar succesvolle IT-dienstverlening en digitale transformatie. Data-analyse helpt organisaties om de juiste route te kiezen.